گونی قند که با گونی طلا در مترو عوض شد

گونی های قند معمولاً از پلی پروپیلن بافته شده ساخته می شوند.پارچه مورد استفاده در کیسه های پلی پروپیلن باید 100% بکر با دی اکسید تیتانیوم و کربنات تقویت شده باشد تا ثبات ابعادی، محافظت در برابر تخریب نور و رنگ را ایجاد کند.

در گونی قند باید بر اساس استانداردهای رسمی مکزیک و در صورت لزوم توسط استانداردهای ایمنی و حمل و نقل بین المللی ساخته شوند.در برابر عمل تخریب نور مقاوم باشد.


در برابر تغییرات ناشی از شرایط جوی مانند فشار، دما و رطوبت مقاوم باشد.دارای طراحی مناسب برای محافظت از محصول در برابر تخریب، تراکم، جابجایی وزن یا آسیب های دیگر.

هنگامی که ظرف با محصول پر می شود، باید نیمه عمر حداقل دو سال داشته باشد و سطح قابل قبولی از کیفیت محصول را که به درستی نگهداری می شود، حفظ کند، نه در فضای باز.

انواع کیسه های پلی پروپیلن ایبروپلاس از مزایایی استفاده می کند.کیسه های پلی پروپیلن: انواع، کاربردها و مزایا.گونی های صنعتی به شما این امکان را می دهند که عملکردهای مختلفی را انجام دهید.

آنها از محصولات محافظت می کنند، از فساد و آلودگی جلوگیری می کنند، عمر مفید آنها را افزایش می دهند و از نگهداری ایمن آنها اطمینان می دهند. اگر علاقه مند به خرید گونی هستید، در زیر مزایا و ویژگی های کیسه های پلی پروپیلن را به شما خواهیم گفت.

قبل از پرداختن به ویژگی ها و مزایا، ابتدا باید تعریف کیسه های پلی پروپیلن (PP) را بدانید. این ها با بافتن روبان های پلی پروپیلن در دو جهت ساخته می شوند. آنها همچنین به دلیل استحکام و دوام خود شناخته شده اند.

کیسه های PP مقاوم، قابل تنفس، سودآور، ایده آل برای بسته بندی محصولات کشاورزی مانند غلات، حبوبات، دانه ها و شکر، و همچنین شن، خوراک، مواد شیمیایی، سیمان، قطعات فلزی و غیره هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.