با استفاده از ظروف ملامین رنگی دیگر نگران بیماریهای پوستی خود نباشید!

چگونه از خراشیدگی روی ظرف غذاخوری ملامینه خود جلوگیری کنیم؟ مانند همه گزینه های ظروف غذاخوری، ظروف غذاخوری ملامینه شما در طول عمر خود مستعد ساییدگی و پارگی معمولی خواهد بود و خراشیدگی بخش بزرگی از این سایش است.

متناوبا، یکی از مزایای ظروف ملامین رنگی به عنوان یک ماده جایگزین برای ظروف غذاخوری، دوام فوق العاده آن در مقایسه با اکثر مواد سنتی مانند سرامیک و چینی است.

در وبلاگ، می‌خواهم نکات ساده‌ای را به اشتراک بگذارم که می‌توانید برای جلوگیری از خراشیدگی و به حداقل رساندن آن رعایت کنید تا بتوانید تا زمانی که ممکن است ظروف غذاخوری ملامینه خود را به‌نظر نو نگاه دارید.

یکی از بزرگترین نقاط فروش ملامین استحکام و دوام ذاتی آن و این تصور غلط است که شکستن یا از بین بردن آن غیرممکن است.

فقط به این دلیل که چیزی بادوام است به این معنی نیست که در برابر استفاده و جابجایی نامناسب مصون است.

ظروف ملامین رنگی

به عنوان مثال، ممکن است به این معنا باشد که مشتریان و/یا اتوبوسرانی نباید ظروف غذاخوری ملامینه را در سطل‌ها یا سینک‌های اتوبوس بیندازند.

زیرا آنها محصول را مانند یک پلاستیک و بنابراین غیرقابل تخریب می‌بینند. علائم و آموزش می تواند به حذف فرضیات هنگام استفاده از محصول و بهبود نتیجه در هنگام استفاده کمک کند.

موقعیت‌های دیگری که باید مراقب آن باشید عبارتند از: کارکنان آشپزخانه هنگام تلاش برای حذف مواد غذایی اضافی قبل از تمیز کردن، باید از ضربه زدن به محصولات ملامینه بر روی هر سطح سخت خودداری کنند زیرا بسته به سطح یا قدرت ضربه و زاویه، محصول ممکن است ترک بخورد یا خرد شود.

بعلاوه، لازم است از تودرتو یا روی هم چیدن محصولاتی که برای این کار طراحی نشده اند خودداری شود (اقلام عجیب و غریب یا اشکال مختلف معمولاً به راحتی روی هم چیده نمی شوند)، زیرا این امر می تواند باعث خراشیدگی و سایش غیرضروری یا غیرعادی شود. یکی از مزایای اکثر ظروف غذاخوری ملامینه با سبک و شکل یکسان این است که روی هم چیده می شوند و از محدودیت فضا در بسیاری از آشپزخانه ها بهره می برند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.