با استفاده از شیره انگور تبریزیان به سادگی اعتیاد خود را درمان کنید!

انگور میوه ای بسیار خوشمزه و مفید است که از هزاران سال پیش کشت می شود و در بسیاری از تمدن ها جایگاه ویژه ای دارد میوه انگور انواع مختلفی دارد.

انگور سبز، انگور قرمز، انگور سیاه، انگور زرد، انگور صورتی و انگور بدون هسته انگور منبع عالی فیبر، پتاسیم، ویتامین ها و مواد معدنی است.

به ویژه رسوراترول که یکی از آنتی اکسیدان های موجود در شیره انگور تبریزیان است، از بیماری های مزمن مانند سرطان، بیماری های قلبی و دیابت محافظت می کند. همچنین توانایی بهبود حافظه را دارد.

صرف نظر از این، شیره انگور قند خون را متعادل می کند، از سلامت چشم حمایت می کند، از یبوست محافظت می کند و با مواد معدنی موجود در آن استخوان ها را تقویت می کند.

آب آن که بیشتر از انگور سیاه به دست می آید، حاوی بسیاری از مواد مغذی موجود در شیره انگور است از سلامت قلب حمایت می کند و از بیماری های مزمن جلوگیری می کند مصرف متعادل شیره انگور و آب آن به دلیل دارا بودن قند و کالری بسیار مهم است.

شیره انگور

منبع غنی آنتی اکسیدان:
آنتی اکسیدان ها ترکیبات گیاهی هستند که می توانند از رادیکال های آزاد که باعث استرس اکسیداتیو و آسیب سلولی می شوند جلوگیری کنند استرس اکسیداتیو می تواند باعث برخی بیماری های مزمن مانند دیابت، سرطان و بیماری های قلبی شود.

شیره انگور یک منبع بسیار غنی از آنتی اکسیدان ها است که حاوی بیش از 1600 ترکیب گیاهی مفید است بیشترین غلظت آنتی اکسیدان ها در پوست و دانه های میوه یافت می شود.

علاوه بر این، شیره انگور سیاه به دلیل داشتن آنتوسیانین، آنتی اکسیدان بیشتری نسبت به سایر انگورها دارد که به میوه رنگ قرمز می دهد.

مطالعات نشان می دهد که رسوراترول موجود در شیره انگور، یک آنتی اکسیدان موجود در انگور، می تواند التهاب را کاهش دهد، از رشد و گسترش سلول های سرطانی جلوگیری کند و در برابر سرطان روده بزرگ و به ویژه سرطان سینه محافظت کند.

رسوراترول در پوست انگور سیاه متمرکز شده است. با این حال، مصرف شیره انگور به طور متعادل ضروری است، زیرا مصرف بیش از حد آن خطر ابتلا به سرطان را افزایش می دهد و نتیجه معکوس دارد علاوه بر رسوراترول، کوئرستین و کاتچین، آنتوسیانین های موجود در انگور نیز اثرات پیشگیری از سرطان دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.