فرش نگین مشهد هلال که هر کودکی با قرار گرفتن روی آن آرام می شود

وقتی به فرش نگین مشهد هلال ساکسونی فکر می کنید بیشتر مردم به نام این کشور فکر می کنند زاکسن. در عین حال فرش “ساکسونی” سنتی ترین فرش با پرز کوتاه است که الیاف آن به صورت عمودی ایستاده و به قطعات یکنواخت بریده شده است.

معمولاً پرز فرش به بلندی فریز نیست، بلکه از اکثر بربرها یا گلیم ها بلندتر است.

اصطلاح “ساکسونی” یک سبک مشخص از فرش با ظاهری ظریف و نرم را توصیف می کند. حس ظرافت و تجمل را می افزاید و همچنین حس کلاسی را اضافه می کند.

فرش ساکسونی از الیاف فرش پیچ خورده تشکیل شده است که به صورت قائم ایستاده و دارای پرزهای حلقه بریده است.

فرش دارای حلقه‌های بافت پهن است و برای ایجاد سطحی صاف تراشیده می‌شود. پرز بسیار متراکم و محکم از الیاف فرش نرم بافته شده است.

فرش‌های ساکسونی با کیفیت بالا از 100% نایلون ساخته می‌شوند و پرز آن معمولاً حدود نیم اینچ یا کمتر است. این ساختار به فرش حالتی لطیف و لطیف می دهد.

فرش

یک فرش بافت دار را می توان از یک پرز بریده یا فرش حلقه دار درست کرد. بسته به نحوه پردازش نخ، بافت وارد بازی می شود.

نخ های محکم پیچ خورده با ضخامت های مختلف، یا مخلوطی از حلقه ها و الیاف پیچ خورده، همگی حس تسکین و ظاهر بافتی را به شما می دهند.

فرش های بافت دار انتخابی عالی برای خانه های پر رفت و آمد و فضاهای عمومی هستند. نخ های محکم تابیده شده فرش فرشی بسیار بادوام ایجاد می کنند و هر سبکی از فرش بافت دار احتمال کمتری دارد که الگوی سایش را در فرش های مخملی یا پرز استاندارد نشان دهد.

اگر به دنبال افزایش جذابیت به طراحی خانه خود هستید، فرش های بافت دار را در نظر بگیرید. بسیاری از فرش های بافت با رنگ های کمی متفاوت با یکدیگر جفت می شوند که عنصر ظریفی از طراحی اصلی را به هر اتاق اضافه می کند.

فرش های بافتی وجود دارند که بافت را با الگوهایی ترکیب می کنند که می توانند درخشان یا ظریف باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.