ظروف ملامین چیکو در برابر حرارت مقاومت بسیار بالایی دارد

ده ها خط ملامینه طراحی شده برای تقلید از ظاهر چینی خوب و سایر ظروف غذاخوری سرامیکی ایجاد شده است. در هر دو طرح تک رنگ و طرح دار موجود است.

می توانید ظروف ملامین چیکو عالی را که مطابق با تم رستوران شما باشد پیدا کنید. از آنجایی که ظروف ملامین بسیار همه کاره است، می توانید از ملامینه از نظر بصری جذابی را دریافت کنید که می توانید از مواد دیگری مانند چینی، چینی یا حتی تخته سنگ.

آیا ظروف ملامین در برابر گرما و سرما مقاوم است؟ پلاستیک ملامینه در برابر گرما و سرما مقاوم است. دما را بیشتر از سایر انواع پلاستیک نگه می دارد اما زمان زیادی طول می کشد تا دمای آن تغییر کند.

این به این دلیل است که ظروف ملامین یک عایق است نه رسانا. ظروف ملامین در هنگام سرو غذاهای گرم خنک می ماند زیرا غذا برای مدت طولانی گرمای کافی برای تغییر دمای خود مواد تولید نمی کند.

این کار از سرورهای رستوران و ناهارخوری ها در برابر خطرات سوختگی مرتبط با ظروف داغ و سایر ظروف سرو محافظت می کند.

ظروف ملامین به دلیل ویژگی های مقاوم در برابر حرارت، برای ابزار آشپزخانه که برای جابجایی سوپ داغ و آب جوش استفاده می شود، عالی است.

ظروف

از آنجا که ظروف ملامین عایق بسیار خوبی است، برای غذاهای سرد و نمایش بوفه نیز ایده آل است. تابه های ملامینه برای اغذیه فروشی ها، قصابی ها و سالاد بارها مناسب هستند.

ملامین را در ظروف پر از یخ قرار دهید تا اقلام آبکاری شده را در رویدادهای پذیرایی خنک نگه دارید.

آیا ظروف ملامین شکستنی است؟ شکستن ظروف غذاخوری ملامینه بسیار دشوار است، اما مواردی وجود داشته است که در هنگام استفاده شدید لبه‌های آن خرد می‌شود.

برخلاف ظروف چینی یا چینی معمولی، ظروف ملامین در صورت افتادن خرد نمی‌شود و نسبت به سایر مواد سنتی غذاخوری کمتر احتمال دارد خرد شود. برای دوام بیشتر به دنبال مدل های ظروف غذاخوری ملامینه با رینگ ها و پایه های تقویت شده باشید.

ظروف ملامین کجا استفاده می شود؟ ظروف ملامین به دلیل ساختار بادوام و سبک وزن آن، انتخابی محبوب برای انواع مکان‌های تجاری، مانند سالن‌های غذاخوری، مهدکودک‌ها و جوامع کمکی است.

با این حال می توانید ظروف غذاخوری ملامینه طراحی شده را پیدا کنید که دقیقاً مانند سرامیک های دست ساز برای رستوران های پیچیده به نظر می رسد.

خطر پایین شکستن بشقاب های ملامینه را به گزینه ای ایده آل برای رستوران هایی تبدیل می کند که در کنار استخر، پشت بام یا در ساحل پیش غذا سرو می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.