کیسه زباله آیری پلاست باعث از بین رفتن بوی بد سطل زباله می شود

یکی از پر مصرف ترین نوع کیسه زباله آیری پلاست است که جنس بسیار خوبی دارد. برای صرفه جویی در هزینه، بسیاری از مردم مخصوصاً دانشجویان دانشگاه هنگام جابجایی از کیسه های زباله به جای جعبه استفاده می کنند.

آنها انعطاف پذیر هستند، وسایل زیادی را در خود نگه می دارند و به راحتی می توان آنها را در کامیون در حال حرکت بسته بندی کرد.

نکاتی وجود دارد که باید قبل از بیرون آوردن کیسه های زباله از زیر سینک آشپزخانه در نظر بگیرید.

به عنوان مثال، واقعاً چه نوع وسایلی را می توان با خیال راحت در یک کیف جابه جا کرد و چه کیف هایی برای استفاده مناسب هستند؟

آیا بسته بندی با استفاده از کیسه زباله ایده خوبی است؟ در حالی که ممکن است یک سوال بله یا نه کاملاً ساده به نظر برسد، اینطور نیست.

در حالی که لازم نیست نگران این باشید که همسایه ها چه فکری می کنند یا اینکه والدین شما را تایید می کنند، مهم است که مطمئن باشید که کیف ها به شما امکان می دهند وسایل خود را با خیال راحت حمل کنید.

مهم است که کمی فکر کنید که چگونه آن کیف ها به خانه جدید شما راه پیدا می کنند.

حتما کیفی را انتخاب کنید که به اندازه کافی بزرگ باشد که بتواند مقدار قابل توجهی را حمل کند، اما نه آنقدر بزرگ که سنگین شود کیسه زباله در فضای باز با اندازه متوسط انتخاب خوبی است.

کیسه ها را به جای داخل خانه در فضای باز قرار دهید، زیرا آنها بسیار سخت تر و ضخیم تر هستند. پس از همه، شما در حال بسته بندی، بارگیری و باز کردن کیسه های وسایل مهم هستید.

کیسه های زباله برای هر چیزی شکستنی، با ارزش یا تیز انتخاب نامناسبی هستند و اجسام تیز حتی سخت ترین کیسه زباله را سوراخ می کنند. از استفاده از کیسه های زباله برای بسته بندی کتاب، پرونده، ظروف سنگین یا تیز آشپزخانه خودداری کنید.

اطمینان حاصل کنید که کیسه ها به اندازه کافی بزرگ و ضخیم هستند تا نیازهای شما را برآورده کنند. یکی دیگر از گزینه های آسان این است که کیسه های سفید بخرید و آنها را با یک نشانگر دائمی برچسب بزنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.