صندلی اداری پاسارگاد که گوشی های همراه را شارژ می کند

در حقیقت صندلی اداری پاسارگاد اولین صندلی اداری مدرن محسوب می شود. صندلی اداری پاسارگاد چیزی است که همه ما آن را بدیهی می دانیم.

آنها همیشه آنجا هستند و ما فقط زمانی متوجه آنها می شویم که شکسته شوند. اما، در واقع، آنها نقش مهمی در زندگی ما دارند. آنها نه تنها بر بهره وری ما تأثیر می گذارند، بلکه مستقیماً بر سلامت ما نیز تأثیر می گذارند.

امروزه انواع بی‌شماری از صندلی اداری پاسارگاد برای انطباق با نیازهای مختلف مشاغل و محل‌های کار وجود دارد. در این پست ما رایج ترین انواع، به علاوه نحوه عملکرد آنها در بخش ارگونومی را بررسی خواهیم کرد.

صندلی اداری پاسارگاد چیزی است که همه ما آن را بدیهی می دانیم. آنها همیشه آنجا هستند و ما فقط زمانی متوجه آنها می شویم که شکسته شوند.

اما، در واقع، آنها نقش مهمی در زندگی ما دارند. آنها نه تنها بر بهره وری ما تأثیر می گذارند، بلکه مستقیماً بر سلامت ما نیز تأثیر می گذارند.

صندلی

امروزه انواع بی‌شماری از صندلی اداری پاسارگاد برای انطباق با نیازهای مختلف مشاغل و محل‌های کار وجود دارد. در این پست ما رایج ترین انواع، به علاوه نحوه عملکرد آنها در بخش ارگونومی را بررسی خواهیم کرد.

انواع صندلی اداری در یک نگاه
صندلی های ارگونومیک: به جلوگیری از اختلالات اسکلتی عضلانی ناشی از نشستن کمک می کند.
صندلی های طراحی: میزهای بلند یا ایستاده را تعریف می کند
صندلی های اداری: صندلی های مجلل به سبک اجرایی
صندلی های اداری چرمی: ساخته شده از چرم مصنوعی، PU یا واقعی
صندلی های اداری مش: ساخته شده از مش برای تنفس عالی
صندلی های توپ بالانس: صندلی کوتاه مدت برای درگیر کردن هسته شما
صندلی های زانو زده: صندلی کوتاه مدت برای کمردرد
صندلی های زین: صندلی کوتاه مدت برای استحکام و استحکام هسته
صندلی های نشسته فعال: به ترویج حرکات در هنگام نشستن کمک کنید
صندلی های ایستاده: از بدن شما در هنگام نشستن یا ایستادن پشتیبانی می کند
صندلی‌های بزرگ و بلند: برای کاربران بزرگ با ابعاد و ارتفاع بزرگ مناسب است
صندلی های کوچک و کوچک: برای کاربران کوچک مناسب است

صندلی اداری پاسارگاد ارگونومی: صندلی‌های ارگونومیک برای تشویق حالت خنثی و حمایت کافی در حین کار طولانی مدت در دفتر طراحی شده‌اند.

اگرچه آنها اغلب کمی بیشتر از سایر انواع صندلی اداری پاسارگاد هزینه دارند، اما در دراز مدت صرفه جویی بیشتری می کنید زیرا بسیاری از آنها به طور خاص برای پیشگیری از اختلالاتی مانند اسپوندیلوز گردن، کمردرد و وضعیت نامناسب و گردش خون بهینه شده اند.

اختراع اولین صندلی اداری پاسارگاد ارگونومیک ارگون توسط ویلیام استامپ در سال 1976 اتفاق افتاد. برخلاف سایر صندلی های اداری پاسارگاد زمان خود، این صندلی با هدف ایجاد راحتی و پشتیبانی طراحی شد. دارای ویژگی هایی مانند تنظیم ارتفاع و پشتیبانی از ستون فقرات بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.