استفاده از کفش کلارک فرزین در درمان دیسک کمر

چه علاقه خاصی به کفش داشته باشید و چه نداشته باشید، نمی توانید انکار کنید که یکی از مهم ترین عناصر زندگی روزمره ما هستند و زندگی ما را آسان می کنند.

کفش کلارک فرزین که برای تسهیل حرکت و محافظت از پاها در حین انجام این کار پدید آمده اند ابزاری هستند که تفاوت های سبک، فردیت، طبقه اجتماعی و جنسیت را نیز نشان می دهند.

علاوه بر این یک جفت کفش کلارک خوب نه تنها جذابیت شما را افزایش می دهد، بلکه به شما کمک می کند تا ظاهری عالی داشته باشید و اشتیاق شما به لوازم جانبی مد را ارضا کند.

نشانگر وضعیت: بردگان در مصر باستان کفش نمی پوشیدند، در بهترین حالت صندل های ساخته شده از برگ خرما می پوشیدند. مردم صندل هایی از پاپیروس می پوشیدند.

آنهایی که وضعیت بالاتری داشتند مجاز به پوشیدن صندل های نوک تیز بودند. رنگ‌های قرمز و زرد فقط مختص افراد بالای جامعه بود. با نگاه کردن به کفش های یک نفر به وضوح می شد فهمید که در جامعه چه جایگاهی دارد.

دو پای چپ: تا سال 1818، کفش ها در یک قالب تولید می شدند، هیچ تفاوتی بین پای راست و چپ وجود نداشت. اولین جفتی که تک آهنگ های راست و چپ به طور جداگانه تولید شد در فیلادلفیا ساخته شد.

کفش

کفش چوبی: از آنجایی که هلند بیشتر زیر سطح دریا بود، مناطق باتلاقی زیادی وجود داشت. هلندی ها دریافتند که کفش های چرمی به راحتی خیس می شوند و خراب می شوند، بنابراین پاپوش های چوبی را برای پوشیدن طراحی کردند.

به این کفش ها کلمپن می گفتند. نکته جالب اینجاست که پوشیدن این کفش ها امروزه نیز یک سنت رایج است.

موزه کفش: تنها موزه کفش در آمریکای شمالی در تورنتو، انتاریو واقع شده است. این موزه مدل های کفش بیش از 4500 سال را گرد هم آورده و به نمایش می گذارد.

در قرن شانزدهم، زنان اشرافی شروع به پوشیدن کفش های پاشنه بلند بسیار کردند. برخی از این کفش ها آنقدر پاشنه بلند داشتند که زنان به خدمتکارانی نیاز داشتند که به آنها کمک کند تا در اطراف راه بروند.

الکساندر مک کوئین پاشنه 10 اینچی معروف به پاشنه آرمادیلو را برای پوشیدن در فشن شوی 2010 طراحی کرد و مدل ها به دلیل خطرناک بودن از پوشیدن این کفش ها خودداری کردند.

در گذشته فرمانروایان نیز انواع کفش ها را برای پوشیدن و نپوشیدن دیکته می کردند. هشتم در انگلستان. هنری کفش‌های بنددار پهن را رایج کرد و قانونی را تصویب کرد که عرض کفش‌ها 6 اینچ باشد. دلیل این امر پوشاندن پای افراد مبتلا به نقرس بود.

لویی چهاردهم که به پادشاه خورشید نیز معروف است، به دلیل قد کوتاهش کفش های پاشنه بلند را برای مردان محبوب و اجباری کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.