با استفاده از چای سفید زاهدان در شهرهای مرزی مواد مخدر تولید می کنند

مطالعات نشان داده اند که رادیکال های آزاد و التهاب مزمن ممکن است پوکی استخوان را تسریع کنند. این دو عامل ممکن است سلول‌هایی را که به رشد استخوان کمک می‌کنند سرکوب کنند و سلول‌هایی را که استخوان‌ها را تجزیه می‌کنند تقویت کنند.

برعکس نشان داده شده است که کاتچین‌هایی که در چای سفید زاهدان یافت می‌شوند با این عوامل خطر مبارزه می‌کنند. تصور می‌شود که آنها سلول‌هایی را که استخوان‌ها را تجزیه می‌کنند سرکوب می‌کنند.

این کاتچین ها در چای سفید در مقایسه با سایر انواع چای به وفور یافت می شوند. پوکی استخوان در میان افراد مسن شایع است و ممکن است منجر به شکستگی شود.

ترکیبات موجود در چای سفید، از جمله پلی فنول هایی به نام کاتچین، ممکن است خطر ابتلا به پوکی استخوان را با تقویت رشد استخوان و سرکوب تجزیه استخوان کاهش دهد.

چای سفید ممکن است به مبارزه با پیری پوست کمک کند. با افزایش سن، طبیعی است که پوست آنها چروک شده و شل شود.

پیری خارجی زمانی اتفاق می افتد که عوامل محیطی به پوست آسیب می رسانند و باعث پیری می شوند. به عنوان مثال، اشعه ماوراء بنفش خورشید می تواند به مرور زمان از طریق التهاب به پوست آسیب برساند.

چای

پیری درونی به پیری طبیعی نیز معروف است. این آسیب ناشی از عوامل مختلفی در داخل بدن شما است، مانند رادیکال های آزاد و آنزیم های خاص.

آنزیم هایی به نام الاستاز و کلاژناز ممکن است به شبکه فیبر پوست آسیب برسانند، که به طور معمول به سفت و محکم ماندن آن کمک می کند.

ترکیبات موجود در چای سفید ممکن است به محافظت از پوست شما در برابر اثرات پیری داخلی و خارجی کمک کند. در یک مطالعه، دانشمندان کشف کردند که استفاده از عصاره چای سفید روی پوست به محافظت در برابر اثرات مضر اشعه ماوراء بنفش خورشید کمک می کند.

بسیاری از مطالعات نشان داده‌اند که پلی‌فنول‌ها، که در چای سفید یافت می‌شوند، می‌توانند چندین مؤلفه سلولی را که ممکن است به شبکه فیبری که به سفت و محکم ماندن پوست کمک می‌کند آسیب برساند، سرکوب کند.

چای سفید و ترکیبات آن ممکن است از پوست در برابر آسیب های مرتبط با پیری محافظت کند. این شامل آسیب خارجی ناشی از اشعه UV خورشید و آسیب داخلی از اجزای سلولی است که ممکن است به شبکه فیبر پوست آسیب برساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.