پزشکی از گل محمدی اعلا به عنوان داروی بیهوشی در اتاق عمل استفاده می کند

همانطور که می دانید گل محمدی اعلا قرن هاست که در طب گیاهی استفاده می شود و سرشار از خواص سلامتی است.

چای های مختلف ممکن است از قسمت های مختلف گیاه گل محمدی به عنوان مواد تشکیل دهنده در ترکیبات خود استفاده کنند: گلبرگ های گل محمدی اغلب به سبک اضافه می شوند، چای های ملایم برای افزودن نت گلی، در حالی که گل محمدی هیپ اغلب به مخلوط های میوه ای برای افزودن شیرینی و ترشی اضافه می شود.

در حالی که گلبرگ های گل محمدی از نظر طعم و فواید خاصی که دارند متفاوت هستند، هر دو افزودنی های سالم و خوشمزه به ترکیبات گیاهی و کافئین دار هستند.

افزودن گلبرگ‌های گل محمدی به چای برگ‌های شل، طعمی ملایم و گلدار به چای می‌دهد. برخی از مزایای فراوان گلبرگ گل محمدی عبارتند از:

کاهش اضطراب: یک فنجان چای گل محمدی می تواند به تسکین اضطراب و کاهش استرس کمک کند. مطالعات نشان می‌دهد که گلبرگ‌های گل محمدی می‌توانند اثر آرامش‌بخش داشته باشند، به کاهش سطح استرس و تشویق به خواب کمک می‌کنند.

گلبرگ های گل محمدی اغلب در ترکیبات چای طعم دار که حاوی ال-تینین مبارزه کننده با اضطراب یا ترکیبات گیاهی تسکین دهنده با سایر مواد درمانی مانند اسطوخودوس و بابونه هستند، گنجانده می شود.

بهبود هضم: گلبرگ های گل محمدی برای قرن ها به عنوان یک کمک کننده گوارشی در خاورمیانه مورد استفاده قرار می گرفته است و نشان داده شده است که به بهبود هضم و تسکین مشکلات مزاحم معده کمک می کند.

هنگامی که به عنوان چای مصرف می شود، گلبرگ های گل محمدی دارای اثر ملین ملایمی هستند که می تواند به همه چیز در هنگام هضم کمک کند.

تسکین دهنده گرفتگی عضلات: از درد پریود رنج می برید؟ چای گل محمدی می تواند به تسکین گرفتگی عضلات در آن زمان از ماه کمک کند.

مطالعات نشان می‌دهند که چای گل محمدی اثر تسکین‌دهنده‌ای دارد که هم علائم دوره‌های جسمی و هم ذهنی به میان می‌آید و آن را جایگزین مناسبی برای مسکن‌ها یا سایر داروهای بدون نسخه می‌کند.

آنتی اکسیدان بالایی دارد: هم گلبرگ های گل محمدی و هم باسن گل محمدی سرشار از آنتی اکسیدان هستند. آنتی اکسیدان ها به دفع رادیکال های آزاد مضر کمک می کنند و سلامت سلولی را در بدن تقویت می کنند.

آنها همچنین می توانند به پیشگیری از بیماری های دژنراتیو مانند سرطان کمک کنند. اگر به دنبال افزایش مصرف آنتی اکسیدان خود هستید، نمی توانید با یک فنجان چای اشتباه کنید.