پالت پلاستیکی نقاشی که با قیمتی میلیاردی به فروش رفت همه را متعجب کرد

بسیاری از هنرمندان یک محصول نسبتاً جدید در بازار پیدا کرده اند و دیوانه آن هستند. پالت پلاستیکی نقاشی خاکستری از نظر فنی برای طولانی ترین زمان وجود داشته اند، اما به تازگی در محبوبیت خود ظاهر می شوند.

نقاشان در زمان های بسیار قدیم رنگ خود را روی تخته های مرمر می گذاشتند زیرا رنگ خاکستری سنگ مرمر نور را از آن منعکس نمی کرد و تصویر رنگ را مانند یک پالت سفید یا چوبی مخدوش می کرد.

پالت‌های خاکستری پس‌زمینه‌ای رنگ‌آمیز و خنثی ارائه می‌کنند که به هنرمند اجازه می‌دهد رنگ‌ها را همانطور که روی نقاشی‌هایش نشان می‌دهند ببیند.

در مقایسه با یک پالت سفید، نحوه ظاهر شدن یک رنگ بر روی یک سفید کاملاً متفاوت با نحوه ظاهر شدن آن در یک نقاشی تونال است. پالت های سفید نور را منعکس می کنند و سایه ایجاد می کنند و در نتیجه ظاهر رنگ واقعی رنگ را تغییر می دهند.

هنگام ایجاد یک نقاشی، اغلب تصور می کنید که از چه رنگ هایی استفاده کنید: سبز برای شاخ و برگ، آبی برای آب، قرمز برای گل و غیره.

اما چگونه می دانید چگونه رنگ ها، تن ها، رنگ ها و سایه های مناسب را برای پالت رنگ خود انتخاب کنید؟ و چگونه رنگ‌های پایه درست را انتخاب می‌کنید تا با استفاده از 10 لوله رنگ به پایان نرسید؟

ساده ترین راه برای ایجاد یک پالت رنگ برای یک نقاشی، ترسیم یک ماسک روی یک چرخ رنگ تونال است. این کار را با انتخاب 3 تا 4 رنگی که به هم وصل می کنید انجام می دهید.

در نتیجه یک شکل مثلثی یا مربعی ایجاد می شود. هر رنگی که در آن شکل قرار می گیرد، رنگ هایی است که در نقاشی خود استفاده می کنید و در نتیجه ظاهری منسجم ایجاد می کند.

بیایید دریابیم که چگونه یک پالت رنگ (محدود) را جمع آوری کنیم که تضمین می کند کنترل کاملی بر رنگ های خود دارید!

تئوری رنگ ساده برای ایجاد پالت رنگ: برای ایجاد یک پالت رنگ، بهتر است اصول تئوری رنگ را بدانید. من همیشه می گویم: تئوری رنگ ساده است، اما پیچیده است.

پیروی از قوانین آسان است، اما گاهی اوقات لازم است به همه آن قوانین به طور همزمان فکر کنید که ممکن است کمی گیج کننده باشد.