استفاده از دستکش فر آشپزخانه برای جا به جایی بزرگترین کشتی دنیا

اگر به دنبال دستکش های جذاب تری برای آویزان کردن در آشپزخانه خود هستید دستکش فر آشپزخانه سیلیکونی بهترین ترکیبی از ظاهر زیبا و پوشش خوب را که ما پیدا کرده ایم ارائه می دهد.

در حالی که از نظر طراحی شبیه به دستکش های Homwe هستند ظاهر ساده تری دارند و در چهار رنگ شیک و کم صدا عرضه می شوند.

جدای از فرم آنها، از چند جهت نیز عملکرد بهتری دارند: با پنج دو دستکش، ما می‌توانستیم اقلام داغ را برای مدت طولانی‌تری در حین آزمایش نگه داریم و متوجه شدیم که آنها محافظت بهتری از ساعد را نسبت به دست‌کش‌های Homwe ارائه می‌دهند که موقعیت شکاف آن‌ها را نشان می‌دهد.

داخل بازوی شما آهنرباهای پنج دو کاف همچنین به شما این امکان را می دهد که آنها را روی یخچال بچسبانید یا آنها را راحت تر کنار هم نگه دارید.

دستکش‌های Five Two به دلیل کوتاه‌تر بودن انگشت شست، از مهارت دستکش‌های Homwe برخوردار نیستند. با این حال، این دستکش ها هنوز هم برای کارهای روزمره بهتر از بقیه کار می کنند، به خصوص اگر سبک اولویت شما باشد.

دستکش

برای محافظت بیشتر در برابر حرارت از نگهدارنده قابلمه ما نگهدارنده قابلمه سیلیکونی OXO Good Grips را دوست داریم.

این گران‌تر از برخی از مدل‌های پارچه‌های تری است، اما می‌توانست از دست‌های ما طولانی‌ترین نگهدارنده قابلمه‌ای را که آزمایش کرده‌ایم محافظت کند تقریباً همتراز با دستکش Homwe.

یک جیب برای نگه داشتن دست شما دارد و سمت سیلیکونی آن محکم و ضد آب است. همچنین بزرگتر از سایر مواردی است که ما آزمایش کردیم، که به شما پوشش بیشتری می دهد، اگرچه دستکاری در اطراف درب قابلمه نیز می تواند کمی سخت تر باشد.

ما دوست داریم که هنگام جابجایی ماهیتابه های داغ یا کباب کردن، دستکش های فر مقاوم در برابر حرارت شدید Grill Armor نسبت به دیگر انتخاب های ما کنترل بیشتری به شما می دهند.

اگرچه آنها به طور معقولی محافظ هستند اما به اندازه دیگر انتخاب های ما در برابر حرارت مقاوم نیستند بنابراین باید مطمئن شوید که در هنگام استفاده از این تابه داغی که جایی برای قرار دادن آن ندارید باقی نمی ماند.

آنها همچنین بسیار بزرگ هستند، بنابراین کسانی که دست های کوچکتری دارند ممکن است آنها را درهم و برهم ببینند.