یک توضیح احتمالی برای زیورآلات

یک توضیح احتمالی برای مواردی که گونه های غیرزینتی کمی بیشتر از گونه های زینتی برای نگهداری وقت صرف کرده اند ممکن است سطح دوشکلی در بین گونه ها باشد.

با این حال، سه مقایسه مربوطه شامل دو گونه دو شکل (R. americana – S. camelus)، یک گونه تک شکل و یک گونه دو شکل (T. himalayensis – G. gallus)، و دو گونه تک شکل (C. mystacalis – U. erythrorhyncha) بود.

علاوه بر این، شش مقایسه ای که از فرضیه ما حمایت کردند، همچنین گوشواره نقره اصل شامل ترکیبی از سه ترکیب احتمالی گونه های تک شکلی و دوشکلی (به ترتیب 2، 1 و 3) بود. از این رو، به نظر می رسد هیچ روند مرتبط با سطح دوشکلی وجود ندارد.

علاوه بر این، فرضیه نگهداری بالا بر این فرض تکیه نمی کند که پرهای زینتی دو شکل هستند، زیرا هر دو جنس ممکن است هزینه بالایی برای نگهداری پرهای زینتی بپردازند.

چهار گونه از گونه های زینتی تک شکل بودند (A. vulturinum، B. regulorum، G. eremita، و U. erythrorhyncha). این گونه ها ممکن است در معرض همان شدت انتخاب جنسی مانند گونه های دو شکل نباشند، اگرچه انتخاب جنسی ممکن است بر روی نر و ماده در این گونه ها تأثیر بگذارد.

اگرچه ما فرض می‌کنیم که هدف انتخاب جنسی، دستبند زنانه اسپرت است که منجر به افزایش پیش‌پریشی می‌شود، حداقل می‌توان تصور کرد که هدف انتخاب جنسی، خود پیش‌پره‌کردن باشد، که منجر به تکامل «چیزی برای پر کردن» شود. داده های مقایسه ای ما نمی توانند جهت پیکان علی را با قطعیت مشخص کنند.

تحلیل‌های ما صرفاً تأیید می‌کند که، صرف‌نظر از هدف، شدت و جهت انتخاب جنسی، گونه‌های زینتی نسبت به گونه‌های غیرزینتی زمان بیشتری را به رفتار نگهداری اختصاص می‌دهند.

از این رو، نگهداری زیور آلات زمان بر است، به این معنی که با توجه به محدودیت زمانی که گوشواره زنانه جدید با آن مواجه هستند، هزینه ای را به همراه خواهند داشت.

نتایج ما نشان می دهد که سرویس نقره ظریف شیک نه تنها هزینه اولیه تولید زیورآلات را متحمل می شوند، بلکه هزینه روزانه را نیز از نظر نگهداری آنها متحمل می شوند.

به عنوان مثال، طاووس ها یک چهارم کل زمان نظافت خود را صرف آماده کردن قطار خود می کنند (والتر، 2003). این هزینه های نگهداری باید صداقت پرهای زینتی را به عنوان یک سیگنال نشانگر تقویت کند (اندرسون، 1994).

در حالی که صرف وجود یک زیور نشان می دهد که حامل آن در زمان تولید زیور سالم و قوی بوده است، وجود زیورآلاتی که به خوبی نگهداری شده باشد نشان می دهد که حامل آن قادر به سرمایه گذاری روزانه مورد نیاز برای نگهداری زیور است.

در شرایط خوب. از این رو، صفات نگهداری بالا اطلاعات صادقانه ای را در مورد شرایط فیزیولوژیکی فعلی منتقل می کند.

  • منابع:
  1. Elaborate ornaments are costly to maintain: evidence for high maintenance handicaps
  • تبلیغات:
  1. با استفاده از این نوع لباس کار از شر بیماری های پوستی خلاص شوید
  2. دستکشهای جوشکاری تولید شده از نخ کولار
  3. چرا استفاده از لباسهای ورزشی در خارج از زمین مجاز است؟!
  4. مردم چین معتقدند که خوردن خورش زالو باعث تصفیه خون می شود