استفاده از سویشرت چهارخانه مردانه به عنوان لباس فضانوردی

مدل های هودی باید شبیه به سویشرت چهارخانه مردانه های یقه خدمه باشد، اما از آنجایی که آنها کمتر رسمی هستند، لباس های زیادی وجود ندارد که بتوانید آنها را با آنها ست کنید.

لباس‌های گرمکن در چند سال گذشته تجدید حیات زیادی کرده‌اند، بنابراین اگر می‌خواهید شبیه کانیه وست شوید، یک مانتویی مناسب را با یک پالتوی بلند و چند چکمه چرمی درشت مانند Doc Martens ست کنید.

این لباس قطعا مد روز است و من دوست دارم آن را «مد TikTok» بنامم، بنابراین تا زمانی که هنوز در آن است، آن را تکان دهید.

برای کسانی که کمتر ماجراجو هستند، یک هودی روی تی شرت بیندازید، شلوار جین مورد علاقه خود را بپوشید، یک جفت کفش کتانی سفید بپوشید، و لباسی مناسب برای دویدن یا غواصی محلی دارید، اما نه چیز دیگری.

هودی‌های ورزشی که معمولاً دارای ترکیبی از پارچه‌های پلی‌استر، نایلون یا اسپندکس هستند، برای ورزش یا هر فعالیت بدنی دیگر عالی هستند. یکی از هودی های ورزشی مورد علاقه من دوباره از Mizzen+Main، به ویژه هودی ProFlex آنها است.

این هودی ترکیبی از نایلون و اسپندکس است که آن را انعطاف‌پذیر، مقاوم در برابر چین و چروک، تنفس و ایده‌آل برای ورزش نگه می‌دارد. من دوست دارم در ماه‌های سردتر بدوم، و داشتن یک لایه رویی مانند ProFlex بدون اینکه مانع حرکت من شود، گرمای کاملی را ارائه می‌کند.

اگر به هودی های زیپ علاقه دارید، این ها چند گزینه استایل بیشتری دارند.

یک هودی زیپ دار را روی هر یک از لباس های بالا بیندازید، مانند یک تی شرت ساده، شلوار جین، و کفش ورزشی، و شما آماده هستید.

از طرف دیگر، اگر می خواهید به نظر برسید که به تازگی از مجموعه سیلیکون ولی خارج شده اید و می توانید به شش زبان مختلف کدنویسی کنید، یک هودی زیپ دار روی یک پیراهن دکمه دار با شلوار جین و کفش چرمی بپوشید.

این لباس همچنین برای نوشیدنی های معمولی و سایر گردش ها با دوستان عالی است.

  • منابع:
  1. Sweatshirt vs Jacket vs Sweater vs Hoodie: The Midlayer Guide Every Man Needs