آناناس خشک توانسته سرطان مغز استخوان را درمان می کند

برای تهیه یک غذای لذیذ برزیلی برای آینده، آنها به خشک کردن متوسل می شوند. پس از حذف آب از میوه، ویژگی های آناناس خشک تغییر می کند.

مایع حاصل از آن ناپدید می شود و تعداد پروتئین ها و چربی ها افزایش می یابد.

در همان زمان، شاخص گلیسمی آن به طور متوسط ​​باقی می ماند – 55. تمام ویتامین ها و عناصر میکرو در آن ظاهر می شوند.

آناناس خشک کنسانتره ای از الیاف گیاهی و مواد معدنی است. چنین محصولی حاوی بسیاری از عناصر مهم برای سلامتی است.

حاوی 0.1 گرم چربی و 0.3 گرم پروتئین است. تعداد کربوهیدرات ها بیشتر است: 11.8 گرم. علاوه بر این مواد استاندارد، میوه حاوی 1 گرم فیبر رژیمی و 1 گرم اسیدهای آلی است. حاوی 11 گرم دی و مونوساکارید است.

این غذای لذیذ گرمسیری با عناصر ریز (ید، بور، آهن، مس، فلوئور، منگنز) و عناصر ماکرو (منیزیم، فسفر، پتاسیم، سدیم، گوگرد، کلسیم) غنی شده است. همچنین حاوی ویتامین های زیادی است:

آناناس

چرا میوه خشک مفید است:

حاوی موادی است که خون را رقیق می کند و بنابراین باعث پیشگیری از تصلب شرایین و ترومبوفلبیت می شود.

اگر بیش از حد خسته یا افسرده هستید، آناناس به مقابله با آن کمک می کند.
پیشگیری عالی از بیماری های سیستم دفع و غدد درون ریز؛
باعث تجزیه پروتئین ها می شود؛
کاهش اشتها؛
مفید برای یبوست؛
برای کبد و کلیه ضروری است.
مضرات آناناس خشک
همانطور که در بالا ذکر شد، آناناس خشک می تواند مضر باشد زمانی که فرد پوند اضافی داشته باشد. در این مورد، آناناس را می توان به عنوان یک میان وعده نادر و فرصتی برای رهایی از میل به خوردن چیزی مضر استفاده کرد.

افراد مبتلا به دیابت نیز باید به خاطر داشته باشند که آناناس در ابتدا در شربت قند خیس می شود. افرادی که از زخم معده و اثنی عشر، کللیتیازیس، گاستریت مزمن رنج می برند، باید آناناس را به هر شکلی از رژیم غذایی خود حذف کنند.

با این حال، در هر صورت، مصرف متوسط ​​میوه خشک تنها فوایدی را به همراه خواهد داشت و تنوع بخشیدن به رژیم غذایی شما را ممکن می سازد. این ماده دارای بسیاری از مواد مفید است و برای کودکان شیرینی واقعی با مقدار زیادی از اجزای لازم برای سلامتی و رشد خواهد بود.