کیوی در بازار هند منجر به ترافیک سنگینی شد

همانطور که همه شما اطلاع دارید کیوی در بازار هند ار نمونه های پرمصرف میوه جات می باشد. تنها زمانی که نیوزلندی ها پتانسیل آن را دیدند نام کیوی را به آن دادند.

پرنده کیوی نماد ملی نیوزلند است و گفته می شود که خود میوه با پوست قهوه ای و شکل بامزه اش شبیه آن است.

این میوه فقط یک میوه عجیب و غریب نیست. همچنین سرشار از مواد مغذی است که بسیاری از میوه های دیگر را در سایه قرار می دهد. در ادامه بخوانید تا با فواید فراوان کیوی آشنا شوید.

به کاهش وزن کمک می کند: یک کیوی متوسط حاوی تنها 57 کالری در هر 100 گرم است، بنابراین یک مکمل عالی روزانه برای مصرف میوه است.

از آنجایی که حاوی مقدار زیادی فیبر (2.1 گرم) است، به شما کمک می کند احساس سیری کنید، بنابراین ممکن است کمتر غذا بخورید. این خبر خوبی برای مراقبان وزن است.

آسم را در کودکان تسکین می د3. مصرف پتاسیم شما را افزایش می دهد: پتاسیم یکی از مواد معدنی ضروری است که در پمپاژ قلب و حفظ سلامت سیستم عصبی نقش دارد.

کیوی

کیوی حاوی مقدار زیادی پتاسیم است و به دلیل 50 درصد کالری کمتر، موز را شکست می دهد. فقط یک راه آسان دیگر برای جلوگیری از بیماری قلبی.

آزمایشی با حضور 18000 کودک در شمال ایتالیا نشان داد که مصرف کیوی می تواند نقش مهمی در کاهش حملات آسم داشته باشد.

به یک گروه از کودکان هر روز چند کیوی داده شد، در حالی که به گروه دیگر فقط یک عدد در هفته داده شد. بچه‌هایی که بیشتر کیوی می‌خوردند (25 تا 44 درصد کمتر) از خس‌خس سینه، سرفه‌های شبانه و آبریزش بینی تسکین یافتند.

از بینایی شما محافظت می کند: حفظ سلامت چشم ضروری است. هویج عالی است اما ممکن است جویدن آن سخت باشد پس چرا به جای آن چند کیوی مصرف نکنید؟

مطالعه ای در دانشگاه ایالتی داکوتای جنوبی نشان داده است که از آنجایی که کیوی دارای مقدار زیادی لوتئین و زآگزانتین است می تواند نقشی حیاتی در کمک به کاهش بروز دژنراسیون ماکولا داشته باشد. این یک اختلال بینایی بسیار شایع از سن 65 سالگی به بعد است.