کنسانتره انار + قیمت خرید فروش

کنسانتره انار اسمی است که ما اکثرا آن را می شنویم اما ممکن است با رب انار اروم آدا آن را اشتباه بگیریم. کنسانتره انار از غلیظ شدن آب انار به دست می آید اما این غلظت به اندازه رب انار نیست بلکه غلظت کنسانتره چیزی بین آب انار و رب آن می باشد. این محصول به دلیل داشتن فواید فراوان و مزه ی معرکه بسیار پر فروش می باشد و بازار فروش آن فعال است و روز به روز بر طرفداران آن افزوده می شود. قیمت خرید کنسانتره انار به عوامل مختلفی بستگی دارد. در ادامه این مطلب ما به بررسی قیمت این محصول و همچنین نحوه خرید آن میپردازیم و تعدادی از فواید بی شمار آن را بیان میکنیم تا بتوانید راحت تر خرید کنید و استفاده کنید و لذت ببرید.

کنسانتره انار + قیمت خرید فروش

کنسانتره انار

کنسانتره انار به جرات می توان گفت که انار از خوشمزه ترین و پر طرفدار ترین میوه های پاییزی می باشد و از کودک گرفته تا بزرگسال عاشق آن هستند و مزه آن را دوست دارند. انار مزه های مختلفی دارد و همین باعث شده همه افراد با توجه به ذائقه خود از آن نوش جان کنند. این میوه مزه های ترش، ملس و شیرین دارد و همچنین رنگ های مختلف سیاه، سفید، صورتی و قرمز را دارد.

میوه انار فقط خاصیت خوردنی به صورت میوه را ندارد. از تولیدات فرعی انار می توانیم به روغن هسته انار، روغن انار، آب انار، رب انار، پودر هسته انار، پودر پوست انار، کنسانتره انار و… اشاره کنیم و تمامی این ها دارای فواید فراوانی برای بدن و پوست می باشند.

همان طور که گفته شده کنسانتره انار یکی از محصولات تولیدی از این محصول می باشد. این محصول از غلیظ شدن آب انار به دست می آید. برای تهیه کنسانتره انار ابتدا میوه ها شسته می شوند و سپس در دستگاه های مخصوص پوست آن جدا می شود. در مرحله بعدی دستگاه با آوردن فشار بر روی دانه های انار آب آن جدا و به مخزن هدایت می شود. فشاری که به دانه های انار وارد می شود آن قدر زیاد نیست که هسته ها را بشکند و باعث طعم تلخ آن شود و به همین علت آب انار طعم خوب خود را حفظ می کند‌. در مرحله بعد آب انار ها فیلتر می شوند تا تکه های پوست یا هسته در آن ها وجود نداشته باشد و برای مرحله بعدی آماده شوند. پس از آن که آب انار طبیعی و شفاف جدا شد و وارد مرحله بعد شد، در آن قسمت به آب انار ها حرارت سطحی می دهند. حرارت سطحی باعث می شود تا فقط مقدار کمی از آب جدا شود و حرارت مستقیم به آن نخورد و در نتیجه آب انار رنگ و طعم مخصوص خود را حفظ کند و تغییر رنگ ندهد. پس از اتمام این مراحل اب انار ها در بطری ها و شیشه های مخصوص ریخته می شوند و برای فروش و رسیدن به دست مصرف کننده به بازار عرضه می شوند.

کنسانتره انار حس انار تازه را برای شما یاد آور خواهد شد و شما از خوردن آن لذت خواهید برد‌. بعد از خریدن این محصول شما می توانید مقداری از آن را درون لیوان بریزید و مقدار مناسب آب را بر روی آن بریزید و سپس آب انار فوری و خوشمزه را نوش جان کنید و خواهید دید ک طعم و رنگ آب انار تازه و واقعی حفظ شده است.

این محصول را می توانید در تهیه غذا ها و شیرینی های مختلف مانند پودینگ ها، دسر ها، بستنی انار، یخ در بهشت، لواشک، آلوچه و همچنین در خورشت انار و هزاران موارد دیگر به جای رب انار خانگی اصفهان بریزید و لذت ببرید.

کنسانتره انار ارومیه

کنسانتره انار ارومیه کنسانتره انار ارومیه از پر فروش ترین و خوشمزه ترین کنسانتره های انار در بازار می باشد و شما در هر کجای ایران که باشید می توانید این محصول را تهیه و نوش جان کنید. برای خرید این محصول می‌ توانید به مراکز فروش معتبر در شهرتان مراجعه کنید.

کنسانتره انار مرغوب

کنسانتره انار مرغوب همان طور که انار فواید بسیار زیادی برای بدن دارد، کنسانتره آن نیز فواید بسیار زیادی دارد و باعث تقویت بدن، پوست، مو و ناخن های شما می شود. بهره بردن از این فواید در صورتی امکان پذیر است که شما این محصول را به صورت مرغوب تهیه کنید و محصولات تقلبی و بی کیفیت را خریداری نکنید.

محصولات تقلبی و بی کیفیت نه تنها فوایدی برای شما به همراه نخواهند داشت بلکه به خاطر مواد افزودنی شیمیایی و طرز تهیه غیر بهداشتی و همچنین استفاده از انار بی کیفیت و خراب، باعث آسیب رسیدن به بدن و سیستم گوارشی شما خواهند شد و گاها عوارض بلند مدت برای شما خواهند داشت.

کنسانتره انار مرغوب سرشار از آنتی اکسیدان می باشد و از بدن و پوست شما در مقابل رادیکال های آزاد موجود در هوا محافظت می کند و مانع از ایجاد آسیب های پوستی مختلف می شود.

این محصول خاصیت ضد التهابی دارد و مانع از ایجاد بیماری های مختلفی که به دنبال التهاب ایجاد می شوند می شود.

انار باعث بهبود عملکرد گوارشی شما می شود و هضم غذا را آسان می کند. اگر دچار مشکلات گوارشی ناشی از هضم نشدن صحیح غذا می باشید و از علائم مختلف حاصل از آن مانند دل درد و نفخ و یبوست و اسهال رنج می برید می توانید از این محصول استفاده کنید تا علائم شما رفع شوند و همچنین مانع از ایجاد مجدد این مشکل شود.

فشار خون بالا از حد معمول یکی از ریسک فاکتور های بسیار بد و خطرناک برای ایجاد بیماری های مختلف قلبی و عروسی و نیز سکته می باشد، انار باعث کاهش فشار خون شما می شود و از ایجاد این بیماری های خطرناک جلوگیری می کند. وقتی فشار خون شما متعادل شود شما دیگر تپش قلب شدید ندارید و شب‌ ها نیز خواب آرام تری خواهید داشت.

انار سرشار از فیبر می باشد، فیبر باعث می شود که اشتهای شما کنترل شود و همچنین برای طولانی مدت احساس سیری کنید. فیبر با کاهش دادن اشتهای کاذب و از بین بردن میل به ریزه خواری باعث کاهش وزن شما و در نتیجه‌ لاغری می شود.

کنسانتره انار سیاه

کنسانتره انار سیاه کنسانتره انار سیاه از تغلیط آب انار های سیاه به دست می آید و‌ مزه ای ترش و شیرین به همراه خواهد داشت.

کنسانتره انار سیاه مانند آب انار سیاه تازه طعمی تازه و رنگی زیبا دارد و با خوردن آن لذت خواهید برد.

این محصول آنتی اکسیدان بیشتری نسبت به سایر کنسانتره ها دارد.