کنسانتره انار ارومیه ساوه تهران

توزیع کنسانتره انار ارومیه ساوه تهران با قیمت بسیار مناسب و قابل قبولی در فروشگاه های اینترنتی توسط سایت فروش ما انجام می شود تا کلیه افرادی که در هر کجای این سرزمین پهناور خواهان این محصول ویژه هستند بتوانند با خیالی آسوده اقدام به خرید آن کنند و خود را از خواص و فواید فراوانی که دارد بهره مند سازند. هم چنین خرید به صورت عمده با توجه به تخفیفاتی که ارائه می دهیم از نظر هزینه بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. امروزه بسیاری از سایت ها و فروشگاه ها در زمینه تولید و فروش انواع کنسانتره میوه فعالیت می کنند اعم از این سایت که محصولات خود را بدون دخالت و حذف واسطه ها به فروش می رسانند که این امر به تنهایی سبب شده است که این محصولات با قیمت مناسب تر و مقرون به صرفه تری به دست شما مشتریان عزیز و گرامی برسد.

کنسانتره انار ارومیه ساوه تهران

قیمت کنسانتره انار

قیمت کنسانتره انار قیمت کنسانتره انار بسته به کیفیت و حجم آن متغیر است اما شما عزیزان با مراجعه به این سایت معتبر می توانید این محصول را با قیمت مناسب تری تهیه کنید. کنسانتره انار در واقع یکی از فرآورده های سالم و ارگانیک انار است که تقریبا تمامی ریز مغذی هایی که در ساختار میوه انار تازه وجود دارد در کنسانتره آن نیز موجود می باشد. این محصول دارای انواع ویتامین ها از جمله ویتامین C، A ، E و اسید فولیک می باشد.

ویتامین A موجود در کنسانتره انار از ریز مغذی های بسیار لازم و ضروری برای بدن است که به ویژه تاثیرات مهمی بر ساختمان چشم و عملکرد بینایی می گذارد. کمبود این ویتامین باعث ضخامت و خشکی قرنیه چشم می‌شود و ممکن است باعث شب کوری نیز بگردد. همچنین در صورت کاهش شدید و یا فقدان ویتامین A در رژیم غذایی، ممکن است فرد دچار نابینایی گردد.

کنسانتره انار ساوه

کنسانتره انار ساوه کنسانتره انار ساوه از جمله محصولات پرخاصیت است که طرفداران بسیاری دارد و از سالیان قبل تا به امروز در میان مردم با استقبال فراوانی رو به رو شده است. این محصول فوق العاده به دو روش سنتی و صنعتی تولید می شود که به هیچ عنوان انارها بعد از تبدیل شدن به کنسانتره خاصیت خود را از دست نمی دهند.

امروزه متخصصان تغذیه ای این محصول را برای تمام گروه های سنی توصیه می کنند و به دلیل خوشمزگی و وجود انواع ویتامین ها و مواد معدنی بسیاری که دارد از فروش و سود قابل توجهی برخوردار است. با ما همراه باشید تا در ادامه به خواص و فواید مصرف کنسانتره انار بپردازیم:

  • کنسانتره انار سرشار از ویتامین سی است که نیاز بدن را به این ویتامین به طور قابل ملاحظه ای تأمین می کند و سلامتی و تندرستی را به افراد می بخشد.کنسانتره برای کنترل دیابت بسیار مفید است، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند، برای سلامت سیستم گوارشی اثر گذار است و از یبوست نیز جلوگیری می کند.
  • مصرف این خوراکی باعث کاهش وزن می شود و برای کسانی که می خواهند وزن ایده آل داشته باشند بسیار مناسب است، باعث سلامت و استحکام استخوان ها می شود و هم چنین برای تقویت حافظه اثر فوق العاده ای دارد.
  • مصرف این محصول باعث کاهش ابتلا به بیماری های قلبی عروقی می شود، برای سلامت پوست و جلوگیری از پیری زود رس کمک شایانی می کند و هم چنین از بیماری کم خونی که این روزها در میان مردم شایع است نیز جلوگیری می کند.
  • مصرف این محصول برای کسانی که از چاقی زیاد رنج می برند و دوست دارند تا به وزن ایده آل خود برسند بسیار مفید است، باعث افزایش انرژی می شود و هم چنین سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و در نتیجه از بروز ابتلا به بیماری ها جلوگیری می شود.

کنسانتره انار درجه یک

کنسانتره انار درجه یک جهت تولید کنسانتره انار درجه یک ابتدا میوه های تازه مرغوب و دستچین شده انار وارد کارخانه گشته و به طور کامل، پاک و شسته می شوند. سپس پوسته سفت بیرونی انار جدا می شود و پوسته سفید رنگ داخلی میوه نیز باید جداسازی شود. در مرحله بعد، هسته های انار نیز از بخش خوراکی میوه جدا می گردند. سپس باقی مانده این محصول باید به میزان مشخصی حرارت ببیند و عمل پرس کردن نیز بر روی آن انجام می شود.

مرحله‌ بعدی آروما گیری نام دارد و بعد از آن عمل تغلیظ و همچنین شفاف سازی انجام می‌شود که همان طور که از نام آن مشخص است، سبب شفافیت کنسانتره می شود. پس از آن باید فیلتراسیون بر روی محصول انجام شود که طی این مرحله به وسیله‌ فیلتر های سرامیکی، کنسانتره را فیلتر می کنند. در آخرین مرحله از تولید کنسانتره انار، محصول را تغلیظ نموده و سپس در داخل بسته بندی های بهداشتی، به بازار عرضه می کنند.

کنسانتره انار قرمز

کنسانتره انار قرمز فرآیند تولید کنسانتره انار قرمز تحت کنترل صنعت و بهداشت و با استفاده از متدهای روز دنیا انجام می شود. در مرحله اول تولید، انارها کاملا شسته شده و بعد از جداسازی، توسط بالابرها به دانگیرهای انار داده می شوند تا دانه های انار را از پوست آن جدا کنند. پوست انار بعد از خروج از دستگاه بابت انجام فرآوری های بعدی به بیرون منتقل می شوند. دانه هایی که از پوست جدا شده به مخزن ذخیره هدایت شده و توسط پمپ ها به دو دستگاه پرس وارد می شوند. پرس ها تیوپی دارند که از شکسته شدن هسته ها جلوگیری می کند و در نتیجه این امر آب انار مزه طبیعی خود را حفظ می کند.

دانه ها پس از آبگیری به عنوان ضایعات به مراحل بعدی منتقل می شوند. آب انار بعد از فیلتر شدن وارد مرحله پاستوریزه کردن می شود. در این مرحله آب انار به وسیله بخار غیر مستقیم گرم می شود و بلافاصله به وسیله برج خنک کننده، خنگ می شود. حال محصول پاستوریزه شده بابت آنزیم زنی وارد مخازن فاینینگ می شود. بعد از آنزیم زنی و به دست آوردن شفافیت کافی وارد مرحله تغلیظ می شود. محصول فیلتر شده پس از گذر از مراحل مختلف، از این مرحله نیز عبور می کند.

مرکز فروش کنسانتره انار قرمز به صورت مستقیم با ارائه محصول در بسته بندی های متنوع از لحاظ وزن و همچنین رعایت تمامی موارد بهداشتی این محصولات را در کیفیت بالا ارائه می دهد. به دلیل اینکه این مرکز عرضه مستقیم تمامی انارهای مورد نیاز برای تولید کنسانتره انار را به شکل فله و عمده خریداری می‌کنند؛ در نتیجه هزینه های بدست آمده نهایی برای این محصول مناسب می باشد.