کنجد سفید برای کودکان نابینا درمانی قطعی شناخته شد

در حقیقت کنجد سفید برای کودکان منبع خوبی از چندین ماده مغذی حیاتی برای سیستم ایمنی بدن هستند، از جمله روی، سلنیوم، مس، آهن، ویتامین B6 و ویتامین است.

به عنوان مثال: بدن شما برای توسعه و فعال کردن گلبول های سفید خاصی که میکروب های مهاجم را شناسایی کرده و به آنها حمله می کنند، به روی نیاز دارد.

به خاطر داشته باشید که حتی کمبود خفیف تا متوسط روی می تواند فعالیت سیستم ایمنی را مختل کند. دانه های کنجد سفید حدود 20 درصد از RDI را برای روی در یک وعده 3 قاشق غذاخوری (30 گرم) تامین می کنند.

دانه های کنجد سفید منبع خوبی از چندین ماده مغذی هستند که برای عملکرد سیستم ایمنی بدن مهم هستند، از جمله روی، سلنیوم، مس، آهن، ویتامین B6 و ویتامین E.

ممکن است درد زانو آرتروز را تسکین دهد: استئوآرتریت شایع ترین علت درد مفاصل است و اغلب زانوها را درگیر می کند.

عوامل متعددی ممکن است در آرتریت نقش داشته باشند، از جمله التهاب و آسیب اکسیداتیو به غضروفی که مفاصل را بالشتک می‌کند.

کنجد سفید، ترکیبی در دانه های کنجد سفید، دارای اثرات ضد التهابی و آنتی اکسیدانی است که ممکن است از غضروف شما محافظت کند.

کنجد

در یک مطالعه 2 ماهه، افراد مبتلا به آرتریت زانو روزانه 5 قاشق غذاخوری (40 گرم) پودر دانه کنجد سفید را در کنار درمان دارویی مصرف کردند. آنها 63 درصد کاهش درد زانو را تجربه کردند در حالی که تنها 22 درصد کاهش درد زانو را برای گروهی که به تنهایی درمان می کردند، تجربه کردند.

علاوه بر این، گروه دانه کنجد سفید در یک آزمایش تحرک ساده و کاهش بیشتر در نشانگرهای التهابی خاص در مقایسه با گروه کنترل بهبود بیشتری نشان دادند.

کنجد سفید، ترکیبی در دانه‌های کنجد سفید، ممکن است به کاهش درد مفاصل و حمایت از تحرک در آرتروز زانو کمک کند.

ممکن است از سلامت تیروئید حمایت کند: دانه‌های کنجد سفید منبع خوبی از سلنیوم هستند و 18 درصد از RDI را هم در دانه‌های بدون پوست و هم در دانه‌های پوست کنده تامین می‌کنند.

غده تیروئید شما حاوی بالاترین غلظت سلنیوم در بین اعضای بدن شما است. این ماده معدنی نقش حیاتی در ساخت هورمون های تیروئید ایفا می کند.

بعلاوه، دانه‌های کنجد سفید منبع خوبی از آهن، مس، روی و ویتامین B6 هستند که از تولید هورمون‌های تیروئیدی حمایت می‌کنند و به سلامت تیروئید کمک می‌کنند.

دانه های کنجد سفید منابع خوبی از مواد مغذی مانند سلنیوم، آهن، مس، روی و ویتامین B6 هستند که از سلامت تیروئید حمایت می کنند.