چسب کاغذ قدیمی که به موزه دورهمی هدیه داده شد

چسب‌های مورد استفاده در بسته‌بندی معمولاً بیش از 5 درصد وزن کل را تشکیل نمی‌دهند، اما ویژگی‌های آنها می‌تواند در مورد قابلیت بازیافت کلی مواد تفاوت ایجاد کند.

هنکل با خط جدید RE خود که “برای بازیافت طراحی شده است” طیفی از چسب کاغذ قدیمی و پوشش ها را معرفی می کند که به نوبه خود قابلیت بازیافت بسته بندی های انعطاف پذیر را بهبود می بخشد و همچنین استفاده از محتوای بازیافتی را در بسته بندی های جدید ممکن می کند.

تبدیل زباله به ارزش: طیف جدید محصولات چسب RE که برای بازیافت طراحی شده است.

هنکل به عنوان یک بازیگر جدایی ناپذیر در زنجیره ارزش بسته بندی، به ایجاد نوآوری برای توسعه پایداری بیشتر در تولید و بسته بندی اختصاص دارد. علاوه بر این، هنکل یک مالک برند با تجربه دست اول از نیازهای صنعت است.

«با این نقش دوگانه، می‌توانیم از تجربیات و دانش گسترده خود استفاده کنیم. ما می توانیم به طور فعال آینده یک اقتصاد دایره ای را با تکامل فرآیندهای بازیافت همراه با شرکای مختلف در طول زنجیره ارزش شکل دهیم. ما می‌توانیم راه‌حل‌های چسب جدید را مستقیماً با محصولات مصرفی خود آزمایش کنیم تا نشان دهیم.

که آنها چه توانایی‌هایی دارند.» بنابراین، پوشش‌ها و چسب‌های RE هنکل به‌طور ویژه با در نظر گرفتن بازیافت طراحی شده‌اند، زیرا می‌توانند به طور موثر چندین لایه سازگار را به هم بچسبانند و خواص بازیافت مکانیکی عالی دارند.

این سازگاری مواد برای دستیابی به نتیجه مطلوب در فرآیند بازیافت مکانیکی ضروری است. طیف جدید چسب های RE هنکل حتی می تواند در فرآیند بازیافت حلقه بسته برای بسته بندی انعطاف پذیر استفاده شود.

چسب ها و پوشش های بدون حلال خط RE با بازیافت و چسباندن فیلم های پلاستیکی بازیافتی سازگاری بالایی دارند. در عین حال، آنها نتایج عالی را با سرعت کارآمد دستگاه، سازگاری جوهر بهینه برای چاپ با کیفیت بالا، چسبندگی اولیه بالا و پخت در دمای اتاق ارائه می دهند.

این طیف از چسب ها همچنین کیفیت بازیافت مواد را در هر مرحله از زنجیره ارزش بهبود می بخشد.

مشارکت های زنجیره ارزش برای راه حل های بسته بندی پایدار چسب های RE در حال حاضر در پروژه های آزمایشی مختلف در صنعت با نتایج مثبت استفاده می شوند که کاربرد آنها را برجسته می کند.

هنکل با مشارکت با شرکت‌های مشهور و نوپا، خرسند است که نمونه‌های واضحی از بازیافت و بسته‌بندی پایدارتر را ارائه دهد.

چسب های RE در حال حاضر در پروژه های آزمایشی مختلف در صنعت با نتایج مثبت استفاده می شوند که کاربرد آنها را برجسته می کند. هنکل با مشارکت با شرکت‌های مشهور و نوپا، خرسند است که نمونه‌های واضحی از بازیافت و بسته‌بندی پایدارتر را ارائه دهد.