چسب کاغذ قدیمی که باعث خفگی و مرگ مردی در زورگیری تهران شد

چوب چسب کاغذ قدیمی برای چسباندن کاغذ، مقوا و مقوا مناسب است. این چسب با استفاده از چسب های گیاهی ساخته شده و غیر سمی است، بنابراین برای استفاده در مدرسه بی خطر است.

برخی از برندها، مانند Fixo، یک نوع جالب ارائه می دهند: چسب جادویی. این چسب زمانی که خیس می شود بنفش است اما پس از خشک شدن نامرئی است. این برای اینکه دقیقاً کجا آن را اعمال کرده ایم و با تمیزی و دقت بیشتری کار کنیم مفید است.

یکی دیگر از جایگزین های بسیار موثر برای بهبود دقت در کارهای چسباندن، استفاده از میله مثلثی Tesa است. این چسب با بقیه تفاوت دارد زیرا اپلیکاتور آن استوانه ای نیست بلکه دارای قسمت مثلثی است که دسترسی به گوشه ها را با دقت و راحتی بیشتری ممکن می کند.

استفاده از چسب بسیار آسان است. سطوحی که باید چسبانده شوند باید تمیز و عاری از گرد و غبار یا چربی باشند. در مرحله بعد، یک لایه نازک چسب روی یکی از سطوح پخش شده و محکم فشار داده می شود. اگرچه بستگی به جذب ماده دارد، اما اتصال تقریباً فوری است و فقط چند ثانیه برای اصلاح مفصل در دسترس است.

مانند بسیاری از چسب‌ها، چسب چسب زمانی که نازک استفاده می‌شود بهترین عملکرد را دارد. برای حفظ خواص آن بهتر است درب آن را هر چه زودتر ببندید تا از هدر رفتن آب و عدم انعطاف پذیری جلوگیری شود. باقی مانده چسب به راحتی با آب و صابون شسته می شود.

در هنگام خرید چسب چوب آن را در سه سایز کوچک، متوسط ​​و بزرگ پیدا می کنیم. میله های کوچک بین 8-10 گرم (بسته به برند و سازنده) دارند. متوسط ​​ها حدود 20 گرم چسب دارند و بزرگ ها حدود 40 گرم.

برای پوشش مناطق بزرگ، نوار بزرگ موثرترین است. برای کار با دقت، به عنوان مثال، برای چسباندن یک عکس شناسایی، استفاده از چوب کوچک مفیدترین و راحت ترین است. در مورد مدرسه، فرمت بزرگ می تواند فضای زیادی را اشغال کند: شاید فرمت متوسط ​​مناسب ترین باشد.

از چسب برای چسباندن عکس، مقوا، کاغذ و مقوا به هم استفاده می شود. از چسب های بهبود یافته برای چسباندن پلاستیک، چوب، شیشه یا لاستیک EVA نیز استفاده می شود.