خوردن نان تنوری در اهواز موجب پیری زودرس کودکی شد

در فرهنگ ترکی به طور کلی انواع نان تنوری و نان هایی که با توجه به مواد در میان نام آنها نامگذاری می شود انواع نان مخمری می باشد.
نان تنوری در اهواز که همه می دانیم با آرد، نمک و مخمر درست می شوند. علاوه بر نان های مخمری که انواع مختلفی مانند بازلما، گومک، لواش را پوشش می دهد، انواع نان تنوری فطیر بدون افزودن مخمر تهیه می شود.

نان های فطیر نان هایی هستند که بلافاصله قبل از بلند شدن پخته می شوند و از آنجایی که فقط از آرد تهیه نمی شوند، شامل نان هایی مانند نان تنوری ذرت می شود.

باز هم با توجه به مواد، نان ها که به انواع نان تنوری گرم و نان تخم مرغی تقسیم می شوند، با توجه به هدف استفاده به عنوان انواع نان تست و انواع نان ساندویچی نیز متفاوت هستند.

نام انواع نان تنوری که ارزش آن چه در دنیا و چه در فرهنگ ما آشکار است، بسته به روش پخت و تهیه نان تنوری در هر فرهنگی متفاوت است.پ

نام انواع نان تنوری گاهی ممکن است با توجه به شکل نان تنوری تغییر کند. انواع نان تنوری و نام ها را نیز می توان با توجه به مواد مورد استفاده شکل داد.

نان

حال اجازه دهید شما را با انواع نان هایی آشنا کنیم که با محبت در کشورهای دنیا با دقت تخمیر و با عشق پخته می شوند.

نان تنوری به عنوان غذایی که در هر وعده غذایی با طعم و مزه مصرف می شود، جای خود را در سفره میلیون ها نفر می گیرد.

در اینجا ویژگی های کلی نان های تنوری مصرفی در سراسر جهان آمده است:

انواع نان ایتالیایی مانند بیووا، سیاباتا، فوکاچیا، پوگلیز، تورتینو، پانتونه، گریسینی را می‌توان نام برد که مصرف نان حداقل به اندازه ما رایج است. بی انصافی نیست اگر نان فوکاچیا ایتالیایی را که با شیوع آن آشنا هستیم در میان انواع نان بین المللی بشماریم.

در میان انواع نان تنوری فرانسوی از غذاهای اروپایی، کافی است انواعی از قبیل بریوش، کروسان، فوگاس، اپی، پین او لواین، بول دو موله، سرال، باگت را بشماریم.

به خصوص نان تنوری باگت از جمله انواع نان تنوری اروپایی است که در کشور ما رواج دارد. ما به راحتی می توانیم نان تنوری باگت را جزو انواع نان های معروف دنیا بشماریم.