جوراب مچی مردانه مدیری را از ورشکستگی نجات داد

اگرچه ممکن است به نظر برسد که انتخاب یک جفت جوراب مناسب آسان است، اما واقعاً اینطور نیست، باید بدانید که انواع مختلفی از جوراب ها وجود دارد و همه آنها اهمیت خاص خود را دارند.

بافت ممکن است متفاوت باشد، پارچه ممکن است متفاوت باشد و همچنین طول و از آنجایی که افراد نیازهای متفاوتی دارند که باید به آنها توجه شود، ضروری است که درک کاملی از انواع مختلف جوراب های موجود داشته باشیم تا بتوان آگاهانه خرید کرد.

اما نگران نباشید زیرا این دقیقاً همان چیزی است که ما قصد داریم به شما کمک کنیم، به پایین بروید و این انواع را بهتر درک کنید.

اولین جوراب مچی مردانه به قرن سوم یا پنجم پس از میلاد برمی گردد و در قرن نوزدهم در محوطه های حفاری شده در کنار رودخانه نیل در مصر کشف شد.

امروزه در موزه ویکتوریا و آلبرت لندن به نمایش گذاشته شده است، ابتدا، بیایید انواع مختلف و نحوه و زمان استفاده از آنها را بررسی کنیم.

جوراب تا مچ پا، جوراب قد یک چهارم، جوراب قد خدمه، جوراب قد وسط ساق پا، جوراب ساق پا، جوراب تا زانو، جوراب بلند ران، لغزش بر روی پد، جوراب تا مچ پا و جوراب های طول مچ پا از انواع جوراب هستند.

اگر فکر می‌کردید با کفش‌های کوتاه مانند کفش‌های راحتی، کفش‌های معمولی یا چیزی که از پاهایتان محافظت می‌کند چه بپوشید، اینها عالی هستند.

همانطور که از نامش پیداست، جوراب های بلند پاهای شما را فقط تا مچ پا می پوشانند و برای همه موقعیت های غیر رسمی شما مناسب هستند، همچنین، اینها پیچیده و با سلیقه به نظر می رسند.

جوراب های یک چهارم کمی بالاتر از مچ پا قرار می گیرند و تا ساق پا می پوشند، آنها پوشش خوبی به شما می دهند و از پشت پای شما در برابر تاول و نیش کفش محافظت می کنند.

مردان از این ها برای مقاصد حرفه ای استفاده می کنند، زنان معمولا از این ها برای محافظت از پاهای خود استفاده می کنند.