تریلی تراکتور رومانی دست دوم در گالیسیا، یکی از مناطق خودمختار اسپانیا

مشاهده شد که تغییر مالکیت تراکتور رومانی بالای 20 سال (80/55 درصد) بیشترین فراوانی را نسبت به تراکتورهای 3 تا 5 ساله (48/3 درصد) داشته است.

هنگامی که تمام اطلاعات در دسترس است، می توان مشخصات کلی مجموعه تراکتورها را توسط AACC و محتمل ترین رابطه با تصادفات منجر به مرگ توصیف کرد.

اول، قابل توجه است که گالیسیا دارای میانگین تعداد تراکتورهای ثبت شده در دوره 2010-2019 مشابه اندلس (شکل 5) و بالاتر از بقیه مناطق خودمختار بود.

گالیسیا یکی از مناطق خودمختار با بیشترین تعداد تراکتور بود و تمایل داشت مالکیت تراکتورهای قدیمی‌تر را نسبت به سایر مناطق خودمختار تغییر دهد (بازار بیشتری وجود دارد).

در سال 2019، گالیسیا 1036 تغییر مالکیت را ثبت کرد که مربوط به تراکتورهای بالای 40 سال بود (که از زمان لازم الاجرا شدن فرمان سلطنتی 448/2020 مجاز نیست). این ممکن است توضیحی برای احتمال بالای تصادفات کشنده آن باشد.

دلیل تکرار این اتفاق در این جامعه می تواند موضوع بررسی عمیق تری از این بازار باشد.

اگرچه ترکیب عوامل متعددی مانند گرانی تراکتورهای جدید همراه با سود کم مزارع، اندازه آنها، مکانیک ساده تراکتورهای قدیمی در مقابل خرابی های پیچیده تراکتورهای مدرن و وجود بازار برای تراکتورهای قدیمی، می تواند فراوانی این نوع تراکتورها را توضیح دهد.

در ادامه با سایر مناطق، ناوارا یکی از جوامع خودمختار با بیشترین احتمال تصادفات مرگبار بود.

ناوگان تریلی تراکتور در ناوارا در مقایسه با سایر جوامع خودمختار بیش از حد بزرگ نبود، با این حال، قدرت تراکتورهای جدید ثبت شده در دوره 2012-2019 در بیشتر موارد (39.33٪) بیش از 110 کیلو وات بود.

با توجه به سن تراکتورهایی که تغییر مالکیت می دهند، مانند تمام جوامع خودمختار، تراکتورهای بالای 20 سال در اکثر معاملات برجسته بودند.

بنابراین، در ناوار، خرید تراکتور دست دوم یا تراکتورهای با قدرت بالا و انتقال مالکیت به تراکتورهای قدیمی مطابقت دارد، که ممکن است نتایج به دست آمده در بخش 3.1 را توضیح دهد.

آستوریاس و مورسیا نیز با تعداد مشابهی تراکتور، کمی بیشتر در آستوریاس، دو جامعه با احتمال بالای تصادفات مرگبار بودند.

  • منابع:
  1. Fatal Tractor Accidents in the Agricultural Sector in Spain during the Past Decade
  • تبلیغات:
  1. ماجرای عجیب افراد کارآفرین در یکی از شهرهای مازندران!!!
  2. سیب حاوی بسیاری از مواد مغذی است که ممکن است خطر سکته را کاهش دهد
  3. تحقیق دانش آموزان در رابطه با لیمو ترش و خواص آن
  4. کاشت گونه های متفاوت خیار در انواع مختلف خاک