انواع مختلف انار چیست؟

 

انار قرمز فرشته. اگر به دنبال شناخته شده ترین نوع انار در بازار هستید، نوع قرمز فرشته ای خودنمایی می کند.
انار آریانا.
گلدن گلوب.
انار مخملی تیز.
انار پرفیانکا.
کارا گل.
انار ساتن صورتی.
انار شیرین.

طرز تهیه رب انار خانگی سالم به دو روش متفاوت
چند نوع مختلف انار وجود دارد؟
انارهای قرمز و چرمی که روی یک میز محصولات در خواربارفروشی انباشته شده‌اند، ممکن است همه از یک نوع باشند، اما این میوه‌ها سابقه چند صد ساله پرورش دارند که منجر به تولید بیش از 500 رقم شناخته شده می‌شود.

بهترین نوع انار کدام است؟

انواع دانه های سفت برای آب میوه گیری بهترین هستند و شامل «ال سیرین نار» و «کارا گل» می شود. گلدن گلوب انتخاب خوبی برای سواحل است، با گلدان‌های نرمی که از شکوفه‌های قرمز/نارنجی روشن که در یک فصل طولانی پربار هستند، به وجود آمده‌اند.

کدام نوع انار شیرین تر است؟

انار Eversweet همانطور که از نامش پیداست یکی از شیرین ترین انواع انار است که به عنوان میوه خشک صادراتی مورد استقبال قرار می گیرد. یکی دیگر از ویژگی های بارز آن دانه های بسیار نرم آن است که خوردن آن را آسان می کند. بر خلاف بسیاری از گونه های انار که دارای دانه های درشت و ترد هستند، دانه های انار Eversweet نرم و خوراکی هستند.

چرا انار قرمز نیست؟
دانه ها به خوبی توسعه یافته بودند اما رنگ قرمز مورد انتظار را نداشتند. برخی از گونه های انار میوه ای دارند که در داخل آن، آرل ها، هرگز رنگ قرمز تیره ایجاد نمی شود. برخی از آنها ممکن است رنگ پریده و کم خونی داشته باشند.

چند نوع انار در هند وجود دارد؟
هند شش گونه تجاری انار می‌کارد که گانش، مردولا، آراکتا، روبی، فوله باگوا و فوله باگوا سوپر هستند. میوه‌های آن به دلیل داشتن بهترین گونه‌های انار دارای دانه‌های نرم با اسیدهای کمتر هستند.

آیا انارهای آبی وجود دارد؟

این درست نیست. انواع مختلفی از انار که از انواع میوه خشک افغانستان نیز می باشد وجود دارد که چنین نیستند. رنگ پوست یا پوست انار می تواند از زرد لیمویی تا تمام سایه های صورتی و قرمز تا بنفش متفاوت باشد. قسمت داخلی آن تقریباً سفید تا قرمز تیره یا حتی قرمز مایل به ارغوانی است.

آیا دانه های انار می توانند به الکل تبدیل شوند؟

دانه های انار اگر شروع به پوسیدگی کرده باشند بد هستند – قهوه ای و لطیف می شوند. همچنین اگر بویی شبیه پاک کننده لاک ناخن (استون) یا الکل داشته باشند، بد هستند که در نتیجه مخمرها قندهای میوه را تجزیه می کنند.

 

از پرکاربردترین خواص انار و موارد مصرف آن چقدر میدانید؟ - سلامت سنتر

خواص رب انار برای پوست

کدام ایالت به انار معروف است؟
ماهاراشترا با 82 هزار هکتار سطح زیر کشت انار پیشرو است، پس از آن کارناتاکا و گجرات به ترتیب با 13.6 هزار هکتار و 5.8 هزار هکتار، آندرا پرادش و تامیل نادو در جایگاه های چهارم و پنجم قرار گرفتند. 2.8 و 0.5 هزار هکتار کشت انار در هند.

انواع درختان میوه انار کدامند؟
مناطقی با تابستان های طولانی و گرم و خشک می توانند تقریباً هر نوع درخت میوه انار را رشد دهند. در زیر برخی از انواع انار موجود است، اما به هیچ وجه فهرستی جامع مانند لیمو سیر وجود ندارد: Sienevyi میوه‌ای با دانه‌های بزرگ و نرم دارد که طعمی شیرین شبیه هندوانه دارد. پوست صورتی با آرل های بنفش تیره است.

پوست انار چه رنگی است؟

برخی از انواع درختان میوه انار با پوست صورتی مایل به زرد از طیف رنگی تا رنگ شرابی عمیق میوه می دهند. انواع انار نه تنها دارای رنگ های مختلف بیرونی هستند، بلکه ممکن است دارای انارهای نرم تا سخت باشند.

چه نوع درخت اناری آرل صورتی دارد؟

پوست صورتی با آرل های بنفش تیره است. این یکی از محبوب ترین انواع درخت انار است. Parfianka یکی دیگر از انواع دانه های نرم با پوست قرمز روشن و آرل های صورتی است که بسیار آبدار با طعمی شبیه به شراب است. Desertnyi، یک نوع دانه نرم با تارت شیرین، مرکبات ملایم.

چگونه گیاه انار مناسب را انتخاب کنم؟
انواع انار نه تنها دارای رنگ های مختلف بیرونی هستند و به نسبت قیمت های مختلف که با  قیمت لیمو ترش متفاوت است، بلکه ممکن است دارای انارهای نرم تا سخت باشند. بسته به اینکه قصد دارید از آنها برای چه چیزی استفاده کنید، این ممکن است در هنگام انتخاب گیاه مورد توجه قرار گیرد. به عنوان مثال، اگر قصد دارید میوه را آب بگیرید، سفت یا نرم بودن آن فرقی نمی کند، اما اگر می خواهید آن را تازه بخورید، نرم تر گزینه محتمل تر است.

 

طرز تهیه 12 خوردنی خوشمزه با انار برای شب یلدا • دیجی‌کالا مگ