نوجوانی با استفاده از قوری چینی معمولی ماساژور برقی ساخت

یکی دیگر از سبک های محبوب قوری چینی معمولی است. این قوری ها به طور سنتی در استوک آن ترنت انگلستان ساخته می شدند.

آنها بسیار ساده هستند و از خاک رس قرمز رنگ ساخته شده اند. بتی های قهوه ای از قرن هفدهم وجود داشته اند و در آن زمان نمادی از اهمیت چای در انگلستان بودند.

شکل یک بتی قهوه ای به برگ های چای اجازه می دهد تا زمانی که آب درقوری چینی ریخته می شود بچرخد و یک دمنوش فوق العاده ایجاد کند. بیشتر چای‌های سیاه وقتی در قوری چینی دم می‌شوند بهترین حالت را دارند.

قوری‌های شیشه‌ای در پنجاه سال گذشته به دلیل قابلیت استفاده برای انواع مختلف چای بدون حفظ طعم، محبوبیت پیدا کرده‌اند.

قوری چینی قابل شستشو در مایکروویو و ماشین ظرف‌شویی هستند و کاملاً تمیز می‌شوند و قابلیتی را ارائه می‌دهند که هیچ نوع قوری چینی دیگری ندارد.

چه زینتی باشد و چه صرفا کاربردی، به معنای واقعی کلمه صدها نوع قوری چینی برای مطابقت با نیازهای مختلف موجود است.

قوری

قوری های چدنی گرما را برای مدت طولانی حفظ کرده و حفظ می کنند. آنها در ابتدا برای نگهداری آب گرم استفاده می شدند.

چدن برای همه انواع چای خوب است زیرا به طور یکنواخت دم می‌کند. تنها نقطه ضعف این است که رینگ می تواند به مرور زمان زنگ بزند. می توانید زنگ زدگی را با مالیدن یک برگ چای استفاده شده در ناحیه زنگ زده تمیز کنید.

قوری چینی ظرفی است با دهانه ای که برای خیساندن و ریختن چای استفاده می شود. قوری چینی معمولا دارای یک دهانه با درب در بالای آن است که در آن چای خشک و آب داغ اضافه می شود، یک دسته برای نگه داشتن با دست و یک دهانه که از طریق آن چای سرو می شود.

قوری چینی ظرفی است که برای دم کردن و ریختن چای استفاده می شود. قوری چینی از روکش، فینیال، بدنه، پا، دهانه، دسته و غیره تشکیل شده است.

هنگام دم کردن چای، اندازه قوری چینی به تعداد افرادی که چای می نوشند بستگی دارد. با توجه به تفاوت های ظریف در دسته درب، پا و شکل قوری چینی، حدود 200 فرم اولیه وجود دارد. و این مقاله به معرفی برخی از اشکال رایج قوری می پردازد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.