عسل خوانسار در اصفهان موجب نقص عضو در جنین می شود

در حقیقت عسل خوانسار در اصفهان نوعی قند است، بنابراین مصرف آن باید در حد متوسط باشد. انجمن قلب آمریکا (AHA) توصیه می کند که زنان بیش از 100 کالری در روز از قندهای افزوده و مردان بیش از 150 کالری در روز از این منبع دریافت نکنند.

این مقدار برای زنان حدود 6 قاشق چایخوری و برای مردان 9 قاشق چایخوری است. خطر دیگر بوتولیسم است. بر اساس تحقیقات منبع مطمئن، باکتری هایی که باعث این بیماری جدی می شوند می توانند عسل را آلوده کنند و تقریباً 20٪ موارد بوتولیسم نوزادان در ایالات متحده از عسل خام ناشی می شود.

پزشکان در سراسر جهان بیش از 5000 سال است که از عسل به عنوان یک درمان استفاده می کنند. برخی تحقیقات بالینی نشان می دهد که عسل ممکن است به بهبود زخم ها و سوختگی ها، مبارزه با عفونت ها و کاهش علائم سرماخوردگی و آنفولانزا کمک کند.

همچنین ممکن است فرد از استفاده از عسل به عنوان جایگزین قند در حد اعتدال سود ببرد. مهم است که به خاطر داشته باشید که الگوهای غذایی سالم در پیشگیری از بیماری و حمایت از رفاه کلیدی است.

در حالی که غذاهای فردی می توانند اثرات خاصی داشته باشند، مهم است که بر مصرف یک رژیم غذایی متنوع و متعادل تمرکز کنید.

عسل

پاستوریزاسیون ممکن است آنتی اکسیدان ها را از بین ببرد. برخی افراد بر این باورند که پاستوریزه کردن برخی از آنتی اکسیدان های مفید موجود در عسل را از بین می برد.

هیچ مطالعه رسمی در مورد اینکه چگونه پاستوریزاسیون باعث تغییر سطح آنتی اکسیدان در عسل می شود وجود ندارد، اما مطالعات نشان می دهد که فرآیندهای حرارت دادن سطح آنتی اکسیدان را در سایر غذاها کاهش می دهد.

عسل خام حاوی فلاونوئیدها و اسیدهای فنولیک است که خاصیت آنتی اکسیدانی دارند. آنتی اکسیدان ها استرس اکسیداتیو را در بدن کاهش می دهند. تحقیقات استرس اکسیداتیو را با بسیاری از بیماری‌های مزمن از جمله سرطان مرتبط کرده است.

مطالعات نشان می دهد که آنتی اکسیدان های موجود در عسل ممکن است اثرات ضد سرطانی در برابر انواع مختلف تومورها داشته باشد.

انواع آنتی اکسیدان های موجود در عسل خام بسته به نوع گل هایی که زنبورها گرده افشانی کرده اند متفاوت است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.