دامداری با آب مقطر برای گیاه شترمرغ پرورش می دهد

اگر گیاهان آپارتمانی دارید ممکن است بخواهید آنها را با آب مقطر برای گیاه آبیاری کنید. فرآیند تقطیر مواد معدنی و شیمیایی را از آب حذف می کند.

شما با آب تمیزی که برای گیاهانتان بهتر است باقی می‌مانید. همه گیاهان از استفاده از آب مقطر سود می برند، اما برای گیاهان سرپوشیده اهمیت بیشتری دارد. شما می توانید آب مقطر را از فروشگاه مواد غذایی خریداری کنید یا آب مقطر خود را در خانه تهیه کنید.

چرا مقطر بهتر از آب لوله کشی است؟ آب لوله کشی حاوی مواد شیمیایی مانند کلر است که برای تصفیه آب عمومی استفاده می شود. این مواد شیمیایی برای گیاهان مضر هستند.

تأثیر مواد شیمیایی روی گیاهان خانه شما بیشتر از گیاهان بیرون است. دلیل آن این است که مواد شیمیایی موجود در آب در خاک جمع می شوند و مانند گیاهان در فضای باز توسط باران شسته نمی شوند.

آب

مواد شیمیایی تنها مشکل آب لوله کشی نیست. سختی آب نیز می تواند روی گیاهان شما تأثیر بگذارد. اگر آب سخت دارید، بهتر است از آب مقطر برای گیاهان خانگی خود استفاده کنید.

برخی از گیاهان به مواد معدنی موجود در آب سخت بسیار حساس هستند. آب سخت اغلب مشکل آب چاه است، اما می تواند در تامین آب شهری نیز مشکل ایجاد کند.

اگر آب مقطر شما از چاه تامین می شود، ممکن است یک سیستم نرم کننده آب در خانه خود داشته باشید. این سیستم ها برای حذف سختی از آب چاه عالی هستند.

صابون ها و شامپوهای شما بهتر عمل می کنند و لکه های کمتری روی وسایل و سینک های شما دیده می شود. با این حال، نرم کننده برای گیاهان شما خوب نیست.

نرم کننده ها از نمک هایی مانند سدیم یا پتاسیم در فرآیند بازیافت استفاده می کنند. این نمک ها برای گیاهان شما بسیار مضر هستند. آب نرم شده حاوی مقدار زیادی نمک همراه با سطح پایینی از مواد مغذی مهم مانند کلسیم و منیزیم است که مانع رشد می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.