تولید روکش بسیار خوب با ویژگی های بسیار خاص

هیچ کس بدون تحقیق در محله و بررسی فونداسیون، لوله کشی و برق خانه نمی خرد. مبل راحتی با این حال، بسیاری از مردم بدون اینکه بفهمند چه چیزی در یک تکه مبلمان روکش شده به خوبی ساخته شده است، پول زیادی روی مبل می اندازند. این یک جهش ایمانی است که اغلب منجر به پشیمانی خریدار می‌شود و تعداد زیادی از پست‌های Craigslist «برای فروش – به سختی استفاده می‌شود».

کیفیت قاب، سیستم تعلیق، بالشتک و روکش مبلمانی مبل سلطنتی یافت آباد هستند که کاناپه‌ای را که 10 تا 20 سال دوام می‌آورد را از مبل‌هایی که تنها پس از چند لحظه شروع به لرزیدن یا کثیف شدن می‌کنند جدا می‌کند. برای درک اینکه چه چیزی اجزای با کیفیت را از قطعات پایین‌تر متمایز می‌کند، با مالک Joshua Siegel، سازنده‌ای که در آن زمان خط تولید صندلی‌های روکش BenchMade Modern را تولید می‌کرد (دو شرکت از آن زمان جدا شده‌اند)، مبلمان راحتی جدید از کارخانه مبل‌سازی BSC Furniture بازدید کردم، و سپس از مدرنیکا بازدید کردم. تاسیسات در لس آنجلس توسط جی نواک، مالک مشترک و رئیس تولید کننده مبلمان مدرنیست هدایت می شود. در سال 2017، کریستین سیر کلیست، سردبیر ارشد Wirecutter از کارخانه Mitchell Gold + Bob Williams، مستقر در Taylorsville، کارولینای شمالی بازدید کرد.

این تورها، علاوه بر بیش از 80 ساعتی که برای راهنمای خرید مبل سلطنتی دست دوم خود و پوشش بهترین مبل‌های آنلاین صرف کرده‌ایم، به ما کمک کرد تفاوت بین یک مبل با قیمت متوسط ​​(مثلاً زیر 1000 دلار) و یک مبل پرفروش‌تر را درک کنیم. معادل شایسته

منابع:

How to Clean a Fabric Sofa

  1. تبلیغات:  
  2. کشف بزرگترین منبع لوله پلی اتیلن در کف اقیانوس آرام!!
  3. لوله خرطومی که در ساخت تلسکوپ هابل استفاده شد!
  4. 7 مزیت برتر پودر کاری
  5. فروشگاه عرضه فندق گرجستان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.