باطری موتور شارژی اسباب بازی جایگزین باطری قلب پیرمردی شد

 لازم به ذکر است که باطری موتور شارژی اسباب بازی نوعی باتری قابل شارژ هستند که در آن یون‌های لیتیوم از الکترود منفی در هنگام تخلیه به الکترود مثبت مهاجرت می‌کنند و زمانی که باتری در حال شارژ شدن است دوباره به الکترود منفی مهاجرت می‌کنند.

باطری موتور شارژی اسباب بازی از ترکیب لیتیومی به عنوان یک ماده الکترود استفاده می‌کنند، در مقایسه با لیتیوم فلزی مورد استفاده در باتری‌های لیتیومی غیرقابل شارژ.

باطری موتور شارژی اسباب بازی معمولاً دارای چگالی انرژی بالا، اثر حافظه کم یا بدون اثر حافظه و تخلیه خود کم در مقایسه با سایر انواع باتری‌ها هستند.

شیمی آنها در کنار عملکرد و هزینه در موارد استفاده مختلف متفاوت است، به عنوان مثال، باتری‌های لیتیوم یونی که در دستگاه‌های الکترونیکی دستی استفاده می‌شوند معمولاً مبتنی بر اکسید لیتیوم کبالت (LiCoO2) هستند که در هنگام آسیب دیدن باطری موتور شارژی اسباب بازی، چگالی انرژی بالا و خطرات ایمنی پایینی را ایجاد می‌کنند.

بر اساس فسفات آهن لیتیوم که چگالی انرژی کمتری را ارائه می دهد، به دلیل کاهش احتمال وقوع حوادث ناگوار، ایمن تر هستند به طور گسترده در تامین انرژی ابزارهای الکتریکی و تجهیزات پزشکی استفاده می شوند.

باطری

باتری‌های لیتیوم یون و باطری موتور شارژی اسباب بازی بهترین عملکرد نسبت به وزن را با باتری‌های لیتیوم گوگردی بالاترین نسبت را ارائه می‌دهند.

برخی از ویژگی های باتری های لیتیوم یونی در زیر ذکر شده است:

  • انرژی ویژه: 100: 265W-h/kg
    چگالی انرژی: 250: 693 W-h/L
    توان ویژه: 250: 340 وات بر کیلوگرم
    درصد شارژ/دشارژ: 80-90%
    دوام چرخه: 400: 1200 چرخه
    ولتاژ اسمی سلول: NMC 3.6/3.85V

باتری های سرب اسیدی و باطری موتور شارژی اسباب بازی یک نیروی کار قابل اعتماد کم هزینه هستند که در کاربردهای سنگین مورد استفاده قرار می گیرند. آنها معمولاً بسیار بزرگ هستند و به دلیل وزنشان، همیشه در برنامه‌های غیرقابل حمل مانند ذخیره‌سازی انرژی پنل خورشیدی، احتراق و چراغ‌های خودرو، توان پشتیبان و تسطیح بار در تولید و توزیع برق استفاده می‌شوند.

سرب اسید قدیمی ترین نوع باطری موتور شارژی اسباب بازی قابل شارژ است و هنوز در دنیای امروز بسیار مهم و مرتبط است. باتری‌های سرب اسید نسبت انرژی به حجم و انرژی به وزن بسیار پایینی دارند، اما نسبت توان به وزن نسبتاً زیادی دارند و در نتیجه می‌توانند جریان‌های موج عظیمی را در صورت نیاز تامین کنند.

این ویژگی‌ها در کنار هزینه کم آن، این باطری موتور شارژی اسباب بازی را برای استفاده در چندین کاربرد با جریان بالا مانند تغذیه موتورهای استارت خودرو و برای ذخیره‌سازی در منابع تغذیه پشتیبان جذاب می‌کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.